  • Data: 2006-10-07 09:06:42
    Temat: Re: WAŻNE!!!!!!!!! - Sprzedaz auta - legalnosc pieniazkow
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur napisał(a):

    > Ależ scream ma rację.
    > Po "cofnięciu/anulacji" polecenia przelewu następuje uznanie na Twoim
    > rachunku poprzez storno właśnie.

    IMHO jednak nie. Złożenie dyspozycji przelewu nie jest rownoznaczne z
    zaksiegowaniem go na koncie zleceniodawcy. Taki przelew jest dodawany do
    kolejki przelewow i wykonywany w innym terminie, najczesciej przed
    nastepna sesja. Tak wiec w tym przypadku nie mozna mowic o stornie,
    tylko o wycofaniu dyspozycji w czasie gdy na koncie jeszcze nie zostaly
    dokonane zadne zmiany (poza zablokowaniem odpowiednich srodkow).

    pozdrawiam,
    Przemek O.