    From: "Marek" <m...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: WARTA - problem z wycena szkody w ramach OC
    Date: 22 May 2004 10:16:55 +0200

    > I dwa odmienne zdania (moje odmienne od Marcina)

    > Ma prawo. W końcu to ma Ci wyrównać straty. A ty straciłeś stary zderzak.
    > Dla czego mają płacić za nowy?

    Bardzo dobrze niech wymienia na niekoniecznie nowy ale dobry i do tego modelu
    samochodu.
    W wycenie szkody napisali ze zderzak do wymiany ale nie zaliczyli kosztu malowania
    zderzaka.
    Jesli kupia nowy to trzeba go pomalowac (opinia serwisu Hondy).
    Jesli zainstaluja uzywany to tez go trzeba pomalowac.
    A na koniec watpie czy beda mogli znalezc uzywany do tego modelu Hondy poniewaz
    pochodzi ona z
    Kanady i ma inne zderzaki niz model europejski dostepny w Polsce. (w kosztorysie
    umiescili zderzak do
    europejskiej Hondy-mogo tak robic?)

    > nie dodaja VAT-u.
    >
    > VAT wypłacają, jak nie bierzesz wg szacunków, tylko przynosisz fakturę.
    > Skoro jest taka rozbieżność pomiędzy wyceną, a kosztami, to ja bym im
    > kazał wskazać warsztat, który ich zdaniem dokona wymiany za tę wyliczoną
    > przez nich kwotę i tam pojechał.

    Wlasnie ta chcialem zrobic w nastepnym kroku.
    Mam tylko obawe o bezpieczenstwo samochodu w warsztacie mi nieznanym.
    Znajomemu ukradziono samochod w tydzien po naprawie przy pomocy kluczy dorobionych w
    warsztacie.

    Pozdrowienia,

    Marek