    From: n...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "W nocy wywieźli ich na Białoruś"
    Date: Sun, 19 Sep 2021 00:06:53 +0200

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał(-a):

    > No i co, zostawiają swój islam na granicy? W cudowny sposób poznają
    > polski język, zaczynaja jeść wieprzowinę i wtapiają się bez trudu w
    > polską obyczajowość?

    A to ty zwykły naziol jesteś.

    W Polsce przebywa kilkanaście tysięcy muzułmanów. Na stałe.
    Opowiadaj jak dramatycznie zmieniło to życie Polaka.

    > I przypominam, jesteś mi winny odpowiedź na pewne pytanie.

    Nie wiem, bo im więcej czytam twoich bzdur, tym pobieżniej.

    Zwłaszcza, że jak typowy tani manipulant wycinasz niewygodne fragmenty.
    (Pytałem się jak 100 tys. Czeczenów gwałciło masowo kobiety, zabijało koty i
    zjadało psy - być może pisałeś inne banialuki o nich, ale już zapomniałem)