  • Data: 2021-09-17 17:16:12
    Temat: Re: "W nocy wywieźli ich na Białoruś"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.09.2021 o 17:04, J.F pisze:

    > 2. podczas pobytu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (należy
    > zgłosić się do dowolnego oddziału lub placówki Straży Granicznej),

    Lub zgłosić wniosek komendantowi placówki do której ich odstawiono.
    Spodziwam się zaraz że padnie argument, że nie jest napisane że
    komendant musi wniosek przyjąć, albo nie okrślono że nie może go na
    przykład zgubić albo przekazać na przykład hydraulikowi co przyjechał
    kibel przepchać,

    > A ma prawo nie dopuscic?

    Ciekawe pytanie. Jeśli można przez pełnomocnika to nie widzę podstaw do
    odmowy. Ale czy można i jak się takiego pełnomocnika ustanawia to nie
    wiem. Choć nie bardzo widzę sens jak są już w polsce. Choć z drugiej
    strony wiadomo, że lepiej unikać spotań z funkcjonariuszami - nawet
    obywatele wolą unikać, bo można życie stracić to co dopiero uchodźcy.

    --
    Shrek