  • Data: 2007-08-03 09:01:46
    Temat: Re: W ktorej prokuraturze postarzyc sie na bank ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 2 Aug 2007, Wrak Tristana wrote:

    > W jakim sensie nieistniejącego? System przyjął numer, więc był on poprawny.

    Zgoda.
    Może taki numer Tobie się trafi, jak za rok założysz gdzieś konto.

    > Rachunek o tym numerze istnieje.

    Jak on może istnieć DZIŚ, kiedy rozważam możliwość że trafisz w numer
    konta które założysz sobie ZA ROK, wiec dziś go NIE MA?

    Wrrrr....

    > Może należy do jakiegoś klienta, może
    > należał kiedyś a może należy jeszcze do banku, sprawa wtórna... Nadawca
    > tego nie wie i nie ma prawa wiedzieć....

    Wiesz, ja wiem co chcesz powiedzieć, ale IMO zdecydowanie rozmijasz
    się ze słownikowym rozumieniem "istnienia konta".
    Istnieje NUMER (poprawny) dla którego NIE ISTNIEJE konto!
    Wiesz dlaczego?
    Bo konto się ZAKŁADA dla klienta.
    Czyli nim zostanie założone, to go NIE MA.
    To nie jest tak, że bank "ma konto" i je DAJE klientowi - on je ZAKŁADA
    czyli TWORZY. Ergo - niezałożone konto jest nieistniejące.

    pzdr, Gotfryd