  • Data: 2007-08-03 11:12:40
    Temat: Re: W ktorej prokuraturze postarzyc sie na bank ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 3 Aug 2007, Wrak Tristana wrote:

    > A skąd wiesz?

    Przecież wyraźnie Ci piszę, ze nie wiem - powołuję się na SŁOWNIKOWE
    znaczenia (dlaczego wyciąłeś?) "zakładania".
    "Zakłada" się coś, czego wcześniej nie było (przynajmniej w danym
    miejscu). Spółkę się zakłada. Instalację się zakłada.
    Jak coś wcześniej było, to się to "uruchamia" na przykład.
    Albo "wymienia". Albo "wznawia".

    > To tak jak skrzynka w Wydziale Oświaty w UM. Skrzynki są.

    I *jak już są* i *wiszą/stoją/są_na_swoim_miejscu* to się je
    *później* *zakłada*?
    To ja z innego słownika byłem uczony.

    pzdr, Gotfryd