  • Data: 2007-08-03 09:28:49
    Temat: Re: W ktorej prokuraturze postarzyc sie na bank ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 3 Aug 2007, pluton wrote:
    [...do Roberta...]

    > AFAIR to tez bylo pko.

    IMHO to jest JEDYNA podstawa do ew. roszczeń.
    A nie jesteś jej pewien.

    > Nie wiem, czy to moja rola prowadzic jakies sledztwa bankowe.

    Wyjdź z siebie, stań obok i spojrzyj z boku na to co piszesz.
    Każesz bankowi przelac pieniądze - gdzieś (przelać).
    Bank to *robi*.
    Po czym przyłazisz z pretensjami, ze posłali i pieniędzy nie ma.

    Jak na mój gust, należy zacząć właśnie od reklamowania w banku
    *odbiorcy*, nic to że może to byc ten sam bank!

    pzdr, Gotfryd