  • Data: 2023-01-21 13:10:11
    Temat: Re: W jakiej formie dołączyć wyjaśnienia?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jo, widziałem, ale zdaje się tam się trochę mordują co jakby utrudnia
    > sympatie. Oficjalna, jak ją nazywasz, propaganda obarcza winą za
    > sytuację głównie jednak putinowską Rosję, dlatego jestem ciekaw jakie
    > według Ciebie jest zdanie Ukraińców i Rosjan czy też narodowości
    > rosyjskiej.

    Nie do końca zrozumiałeś moje przesłanie. Zauważyłeś, że:
    69% + 58% = 127%? A tam jeszcze trochę innych nacji bywa, może i nie tak
    licznych, ale jednak. O to mi raczej chodziło.

    Skoro pytasz o moje zdanie, to oczywiście Ukraińcy nienawidzą Rosjan.
    Rosjanie Ukraińców. A ci, którym w imię uzgodnienia, kto "ma dłuższego
    ..." rozwalono dom, albo zabito bliskich - obydwojga nacji, oraz jeszcze
    trochę Amerykanów, Polaków itd.

    > Wiele jest takich przypadków, gdzie jest to inicjatywa oddolna, a nie
    > np. efekt skoszarowania przez pracodawcę, albo jakaś inercja, w
    > sensie, że Rosjanie wcześniej tam mieszkali?

    Nie badałem tego. Ale póki co nie zdarzają się szczególnie często jakieś
    mordobicia międzynarodowe. Jak siadają do kielicha, to przeważnie szybko
    dochodzą do podobnego wniosku, co Janek i Grigorij z Czterech pancernych
    - że to wspólna wojna.
    --
    Robert Tomasik