  • Data: 2005-12-20 14:29:59
    Temat: Re: W Zakopanem bedzie lincz za Gubałówke???
    Od: "Sewer" <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zastanawiałem się mad tym i dla tego napisałem, że nie jest to
    > oczywiste. Ale biorąc pod uwagę, że gospodarka Zakopanego jak
    > najbardziej jest uzależniona od istnienia lub nie tych kilku
    > nartostrad, to moim zdaniem ma to wymiar jak najbardziej publiczny.

    tak, ale nie mieszczacy sie w ramach przepisu art. 6
    u. o g.n.

    > Tyle, ze administracją w tym momencie musiała by się zająć gmina,

    lub inna jednostka bo procedurę wywłaszczeniową prowadzi właściwy Starosta

    > bo tylko na jej rzecz w tym wypadku można to wywłaszczyć.

    nie tylko, jeszcze na rzecz Skarbu Państwa lub innej jednostki samorzadu
    terytorialnego

    > Uważam, że wywłaszczenie jest jak najbardziej możliwe,

    nie jest możliwe, bo na jaki cel ??

    > przy czym nie
    widzę powodu do pozbawiania go tą procedurą samej własności i
    > wystarczy sądowne nałożenie służebności używania w okresie zimowym -
    > oczywiście za odpowiednią opłatą.

    IMHO to jest jedyne rozwiązanie

    --
    z pozdrowieniami Seweryn