  • Data: 2014-05-23 15:27:50
    Temat: Re: Uwolnij rozmowy - darmowe do?adowania
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotrek p...@p...na.berdyczow.info ...

    > Oczywiście, że nie. Ale szczególnie wnikliwie czytam te od "darmowych"
    > usług/produktów.

    Zawsze i wszedzie?
    Darmowe wejscie do parku?

    > Natomiast ponieważ mam już nieco więcej niż 5 latek to konsekwencje
    > ewentualnego niezczytania "biorę na klatę", a nie obarczam nimi "onych".

    cóż. Masz takie prawo usprawiedliwaic biznesmenów ktorzy mowią ze cos jest
    darmowe po czym pobieraja za to odpłatnosc.
    Ja sie z takim podejsciem nie zgadzam.
    Pomimo tego, ze postepuje podobnie do ciebie.
    Ale widziałem zbyt wielu oszustów naciągajacych starsze osoby poczawszy od
    delikatnego naciagania po fałszowanie podpisów na koniec.

    > które przepiła

    Mozesz podac jakies informacje na ten temat?
    Pomijam na razie pytanie "jakie to ma znaczenie" bo rozumiem, ze sugestia
    jest taka, ze oszust jest ok, bo matka tez przeznaczyła pieniadze
    niezgodnie z celem?

    > które przeznaczył na operację i rehabilitację tegoż chorego dzieciaczka.
    >
    > Mogło tak być? :-)

    Przepraszam - udajesz czy nie wiesz o jaką sprawe chodzi?

    > Źle rozumiesz :-)

    Nie krepuj sie - wyjasnij.