  • Data: 2014-05-22 15:13:59
    Temat: Re: Uwolnij rozmowy - darmowe do?adowania
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-22 15:01, Kris pisze:
    > Wolałbyś pewnie aby Twoje dzieci były uczone że Państwo czy inne organizacje będą o
    nich dbały, pilnowało żeby nie zawierały niekorzystnych umów, nie kupowały od
    oszustów na allegro itp. A krzywizna banana powinna być rozpisana w rozporządzeniu
    UE;)

    Wolałbym żeby moje dzieci wyrosły na porządnych uczciwych ludzi którzy
    mają kręgosłupy moralne wyniesione z domu i z profesjonalnej szkoły.
    Państwo nie jest od tego żeby pilnować czy się nie skaleczę nożem tylko
    od tego żeby ścigać i karać ludzi którzy popełniają przestępstwa,
    kradną, oszukują. Tylko tyle i aż tyle.

    W wątku jest mowa o ewidentnym oszustwie na które istnieje odpowiedni
    paragraf. Trzeba go tylko egzekwować.