  • Data: 2010-07-19 19:46:40
    Temat: Re: Uwaga wysokie napięcie
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał

    > Chyba najprościej byłoby podejść "od tyłu" - znaleźć przepis
    > wykonawczy
    > (niemal na pewno z rozporządzenia) ustalający format i treść
    > tabliczki
    > "nie dotykać urządzenie elektryczne" (czy jakoś tak) i popatrzeć na
    > jakiej
    > podstawie (ustawowej) jest wydany.

    Nawet jeśli, to jest to tylko nakaz umieszczenia określonej tabliczki.
    Co z nakazem zapoznania się z jej treścią i zastosowania się do niej?
    I co ze słupem z którego tabliczka odpadła albo została zagraficiona?
    Wolno wchodzić a pokopanie jest nielegalne?

    > Nie odpowiadam na pierwsze pytanie, więc nie odpowiem i na drugie.
    > Hint: IMVHO to nie jest "kara" w rozumieniu prawa. Ani w jednym
    > ani w drugim przypadku.

    Pewnie że nie jest to kara tylko "kara". To tylko taka populistyczna
    figura retoryczna.