  • Data: 2010-07-16 09:54:44
    Temat: Re: Uwaga wysokie napięcie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Herald pisze:

    > A przekroczenie, wdrapanie się, przeskoczenie płotu/muru/siatki
    > ogrodzeniowej - to bez wysiłku i z marszu robisz?
    > Masz zryty beret lawa :DD

    Widziałem różne mury i inne ogrodzenia, szczylku. Ty może znasz np.
    tylko wysoki mur swojej "placówki wychowawczej", ale ja widziałem
    ogrodzenia mające nawet i 50cm.

    Gdybyś miał choć trochę rozumu i umiejętność czytania zauważyłbyś, że
    już parę razy wspominałem o prostym kryterium: łatwiej przeskoczyć, czy
    obejść?

    > a mało to dzieciaków zostało porażonych/zabitych na trakcjach, słupach?
    > Powiem więcej, trzeźwe ofiary takich zdarzeń, to generalnie samobójcy lub
    > złodzieje. Reszta to co najmniej pod wpływem lub pijacy.

    Tak, bo każdy pijak to złodziej, droga babo ze ścierą ;->