    From: "Edel" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uwaga - komornik!
    Date: Tue, 7 Dec 2004 18:15:37 +0100
    Sender: e...@p...onet.pl@pc-119.chomiczowka.waw.pl

    > kc to będzie trudno...
    > ale zobacz co może być tytułem egzekucyjnym (art.777 kpc)
    > a bankowych tytułach egzekucyjnych nie słyszałeś?
    >
    > KG

    Nie rozumiem - po co na własną prośbę ładujesz się na minę? Zgodnie z art.
    777:
    Tytułami egzekucyjnymi są:
    ... 3) inne orzeczenia, ugody i akty, kt óre z mocy ustawy podlegają
    wykonaniu w drodze egzekucji SĄDOWEJ.

    Dotarło??

    Jeżeli nie to przeproś znajomego komornika, że nie udało mu się wykonać
    egzekucji bez klauzuli wykonalności.

    ..4 i 5) Akt notarialny, w którym dłużnik poddał się egzekucji... i.td.

    Jeżeli dłużnik dobrowolnie nie poddał się egzekucji to można mu...
    rozumiesz.

    Brak argumentów? Może usilne staranie do interpretacji KC pod własne
    korzyści.

    nie chce mi się z Tobą gadać.

    Pzdr
    Edel