  • Data: 2010-07-28 15:43:15
    Temat: Re: Uwaga groźny pies
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:4c4ffe9f$...@n...home.net.pl...

    > Że jednak właściciele psów mają problem z zabezpieczeniem terenu

    po pierwsze, nie wszyscy, tylko niewielki probmil

    po drugie, jak ci juz tu napisano, nie znasz czalego tla, wiesz tylko ze
    stala sie tragedia, a o tym ze np pogryziony czy zagryziony prowokowal psa,
    tego juz nie wiesz

    znam przypadek jak sasiad posiadacza bulteriera draznil psa, widocznie
    niepodobal mu sie ten pies, draznil go tygodniami, az pies w koncu przegryzl
    siatke, wygryzl drzwi wejsciowe do domu i wlasnie byl w trakcie przegryzania
    drzwi od pokoju kiedy przyjechal zaalarmowany wlasciciel, jakby wlasciciel
    przyjechal pozniej, pewnie tez bys przeczytal o rozwscieczonym bulterierze,
    co zagryzl czlowieka, ale zapewne nie przeczytalbys juz jak bylo naprawde

    > A kto tak pisał?

    ty sie starasz caly czas udowadniac, ze to ja mam wprowadzac jakies
    "niezbedne" zabezpieczenia, aby ktos nie wlazl na moj teren i nie zostal
    poszkodowany, ze jak furtka to zamknieta na klucz, bo ktos moze wejsc
    przypadkiem itd