  • Data: 2010-07-16 07:30:55
    Temat: Re: Uwaga groźny pies
    Od: "onet" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4c3d7356$0$19175$65785112@news.neostrada.pl...
    > A właściciel który zostawia pusty dom beż żadnego nadzoru, zasłużył żeby
    > mu grupa lumpów urządziła w ogrodzie imprezkę z grillem - to kara za
    > głupotę.
    [...]
    > Jak się nie ma możliwości zapewnienia odrobiny dozoru na czas nieobecności
    > to się siedzi na tyłku w domu albo sprzedaj dom i kupuje mieszkanie.

    > Magdalena "Maddy" Wołoszyk

    Przepraszam, ale Ty to chyba na SLD głosujesz. Ludzie, lata "socjalizmu" Wam
    sieczke z mózgu zrobiły ? Jeszcze kilka lat temu, zanim nastąpił napływ
    ludzi Waszego pokroju, w Niemczech, Austrii, Holandii czy Norwegii można
    było nie zamyć drzwi na klucz - bo normalnym ludziom nie przychodziło do
    głowy, że może być inaczej. Do tej pory w regionach majacych to szczęście,
    że nie ma tam obcych, nie ma z tym problemu. Do czasu, jak jakaś "Maddy" tam
    przyjedzie, i stwierdzi, że jak nie zamkniete, to sami sobie winni - i
    podgrandzi rodowe srebra ....

    Nie Twoje - nie ruszaj, nie wchodź - chyba, że istnieje tzw stan wyższej
    konieczności. Amen.

    I tak, byłem w tych krajach, rozmawiałem z tambylcamiz na podobne tematy.