  • Data: 2010-07-15 16:00:41
    Temat: Re: Uwaga groźny pies
    Od: "marecki" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4c3c65cd$1@news.home.net.pl...
    > Wystarczy tych zagrożeń nie powodować. Masz groźnego psa? Dostęp do
    > niego musi być _starannie_ uniemożliwiony. Masz pracującą młockarnię? To
    > samo.
    ROTFL, a jak mam basen kolo domu to powinienem zatrudniac ratownika 24/7 w
    razie gdyby jakas menda wlamala sie na moj teren i postanowila
    poplywac/wpadla?
    Albo moze plot 10m wokol posesji?
    A co jak ktos sie bedzie probowal podkopac i go psysypie, albo utknie?
    A co jezeli ktos bedzie probowal przejsc przez taki wysoki plot, spadnie i
    sie polamie?
    Nie widzisz absurdu czegos takiego?
    No offence ale zaczynasz przypominac kolesia ktory w dyskusji chwile temu
    sugerowal ze zawsze trzeba jezdzic tak, zeby zatrzymac sie przed kazdym
    samobojca wbiegajacym z nienacka na jezdnie :)
    Nie wiem po co ludzi bronic przed ich wlasna glupota. Nici z selekcji
    naturalnej ktora sprawiala, ze co glupsze jednostki przechodzily na inny
    swiat nie zanieszczyjac genotypu populacji ;)

    To ze prawo jest cholernie glupie to jedno, ale ze sa ludzie ktorzy sa w
    stanie bronic tego prawa to strasznie zastanawiajace.
    > Gdzie ty mieszkasz, w jakiejś strefie działań wojennych? Może jeszcze
    > ogród sobie zaminuj?
    To by bylo extra rozwiazanie ;) Ktore powinno byc jak najbardziej legalne
    pod warunkiem wyraznych ostrzezen.