  • Data: 2010-07-13 11:23:11
    Temat: Re: Uwaga groźny pies
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy wrote:

    > A my żyjemy w społeczeństwie, w którym naciskanie klamki bez
    > zastanowienia jest powszechnie panującym zwyczajem. Przeciętny
    > Polak, jak widzie wywieszkę "Zamknięte" to naciśnie klamkę, żeby
    > sprawdzić czy faktycznie zamknięte. Takie zwyczaje. Jak chcesz
    > żeby nikt nie wlazł to przekręć klucz.

    Wiesz, nie wydaje mi się że w naszym społeczeństwie powszechnie
    przyjęte jest naciskanie klamki np. do mieszkania.

    A co niektórzy dowodzą że wejście do mieszkania niezamkniętego na
    klucz nie stanowi żadnego naruszenia prawa, że dopiero jak się nie
    chce wyjśc na wezwanie, to naruszenie miru itp.

    Takoż na posesję, choć tu może bardziej.
    Nawet na wsiach bywa różnie. Jedni - znajomi itp. wchodzą nie tylko
    na posesję, ale i do domu.
    Obcy - czekają przed furtką, nawet jak dzwonka nie ma, zazwyczaj jako
    dzwonek robi właśnie pies na podwórzu. Ba, czekają przed otwartą
    na oścież bramą.

    --
    Pozdro
    Massai