    From: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Utrzymanie syna
    Date: Mon, 1 Dec 2008 13:06:10 +0000 (UTC)

    Dnia Mon, 01 Dec 2008 13:40:33 +0100, Majka napisał(a):

    > Czyli będziemy musieli go nadal utrzymywać jeśli się przyjmie do następnej
    > szkoły? Nawet jak w tej nie zda? I znów zacznie od pierwszej klasy?

    Według przepisów obecnie obowiązujących będziecie musieli. Ale 6 listopada
    sejm uchwalił zmiany kodeksu rodzinnego. Po tych zmianach wszystko
    wskazuje na to, że nie będziecie musieli utrzymywać syna, który nie stara
    się usamodzielnić. Nie wiem czy te zmiany przeszły już przez senat i czy
    podpisał je prezydent. Same zmiany mają wejść w życie 6 miesięcy od daty
    publikacji.