  • Data: 2018-06-16 09:29:35
    Temat: Re: Utrudnianie pierwszej pomocy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wskaż takie miejsce? Ja znam kilka w moim mieście, i wszędzie są dozorowane.

    Pierwsze z brzegu - metro marymont w Warszawie. Tu masz mapę wszystkich.

    http://www.ratujzsercem.pl/Map.aspx

    Jak sobie klikniesz, to masz nawet zdjęcie - wisi sobie na peronie,
    budki dla ciecia nie ma.

    > Na opowiadanego kobiety uznał. Obowiązku iść nie miał żadnego.

    Czyli uznał, że nie ma potrzeby defibrylacji nie widząc pacjenta - czy
    tak? No to rzeczywiście profesjonalizm. Zaraz - nie uyzasadaniłeś tego,
    że skoro był na miejscu to wiedział lepiej niż my? No to byl czy nie był?

    > Wątpię. Po tym co piszesz wnoszę, że w życiu nie prowadziłeś żadnej
    > akcji ratunkowej, a jedynie poczytałeś ulotki o AED pisane przez
    > producentów.

    Resuscytacji na szczęście nie. Ty za to nawet na kursie nie byłaś, albo
    spałeś. Przestań powtarzać bzdury, że nie należy w takich przypadkach
    używać AED, bo komuś zaszkodzisz.

    Shrek