eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno › Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    From: jerzu <t...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy
    drogowej - jakieś dno
    Date: Mon, 09 Dec 2013 12:40:45 +0100

    On Mon, 9 Dec 2013 08:36:34 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >Nie wiem jak gdzie indziej ale w PZU jest to wariant do 50 km od miejsca
    >zamieszkania ;-)

    A nie _od_ 50 km. Bo w Avivie przy pełnym pakiecie za free dali mi
    assistance, który działa właśnie od 70 km od miejsca zamieszkania. Za
    jakiś pakiet komfort czy prestiż dopłaciłem niecałe 50 PLNów, ale mam
    spokój zagwarantowany :) Jeszcze nie musiałem z niego korzystać, i
    obym nie musiał, więc nie wiem jak działa. Aaa, i tym autem też gdzieś
    dalej to dwa razy do roku się ruszam, ale 50 PLNów nie majątek i dla
    świętego spokoju chyba warto.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280