eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUsytuowanie znaków drogowychRe: Usytuowanie znaków drogowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.83.142.196.21!
    not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Usytuowanie znaków drogowych
    Date: Wed, 27 Mar 2024 17:00:21 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <uu1fqk$5rv$3$Shrek@news.chmurka.net>
    References: <utp99t$cjli$1@dont-email.me> <utpd6r$l69$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <utpjbo$22g$1$Shrek@news.chmurka.net> <%G1MN.26997$Mbc3.10155@fx08.ams1>
    <utr1pc$g4u$2$Shrek@news.chmurka.net> <258MN.287016$ps1.63008@fx12.ams1>
    <utr396$gs8$1$Shrek@news.chmurka.net> <beoMN.57883$h0q4.49997@fx02.ams1>
    <uttlvp$tkc$1$Shrek@news.chmurka.net> <o8tMN.61573$QUO3.43101@fx15.ams1>
    <utuqoa$rth$1$Shrek@news.chmurka.net> <opJMN.1036$lu2.117@fx15.ams1>
    <uu0aaq$8j8$1$Shrek@news.chmurka.net> <4pQMN.2490$RQ2.1547@fx01.ams1>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 27 Mar 2024 16:00:20 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Shrek";
    posting-host="83.142.196.21"; logging-data="6015";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Cancel-Lock: sha1:7YXHMxAWj30YH4z+JaBAckW5arg=
    sha256:Xy4bR1keaO3iF5CBlWJUoVvyAGoRqB1hiKk2LpfnFWY=
    sha1:9QNi0oh522Q70io1to4Hc5IMaWg=
    sha256:jpODABKNh4k5nhxW9YcKQ3dRWMgHjTjNKBulMVw4Olc=
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <4pQMN.2490$RQ2.1547@fx01.ams1>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:848975
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 27.03.2024 o 09:03, Marcin Debowski pisze:

    >> Więc nie da sie wjechać wcale. Tą główną jezdnią jedzie coś koło 20k
    >> samochodów na dobę. Tam zawsze coś jedzie.
    >
    > No takie życie.

    Po to wymyślono rozbiegówki... I generalnie działa, dopóki ktoś nie
    wpadnie na pomysł, że można zmienić pas z głównego na rozbiegowy (bdź
    przeplatania) bez ustępowania pierwszeństwa - a do tego się sprowadza
    twoje twierdzenie że jak ktoś jest na głównej to nie wolno wjeżdzać na
    rozbiegówkę, bo może zmienić pas i ma pierwszeństwo.

    >> A gdzie się kończy? Skrzyżowanie to częśc gdzie przecinają się kierunki
    >> ruchu łącznie z połączeniami i rozwidleniami jezdni.
    >
    > A gdzie się kończy typowe?

    Obszar skrzyżowania kończy się na rzeczywistych bądź wyimaginowanych
    liniach zatrzymania - w tym przypadku mamy rzeczywistą na początku a
    wyimaginowanej z drugiej strony nie ma, więc albo z ogólnej definicji
    żetam gdzie kończy się łączenie lub rozwidlenie a jak się na siłe
    trzymać wyimaginowanej, to tam gdzie by była dla hipotetycznie
    poruszających się w przeciwnym kierunku (pod prąd). W wytycznych
    dotyczących projektowania skrzyżowań to jeszcze dalej.

    > Należy spojrzeć na te zęby jako na koniec
    > drogi podporządkowanej. Jak mamy skrzyżowanie typu T, z nadrzędną
    > beleczką, to jest jasne, a tu kąt między beleczką a nóżką jest po prostu
    > bardzo ostry :)

    I dlatego skrzyżowanie jest długie. Ale tu jest raczej nie T tylko X -
    pod bardzo ostrym kątem - wloty są dwa, wyloty też dwa.

    --
    Shrek

    Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
    PS - i konfederację!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1