  • Data: 2007-09-26 07:38:40
    Temat: Re: Ustawa o świadczeniach opieki zdrowotnej....
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chodzi mi o definicję "nieuzasadnionej korzyści majątkowej" i generalnie jaki
    > wpływ mają zawarte w niej zapisy antykorupcyjne na stosunek
    > aptekarz-hurtownia?

    A czy czasem nie jest tak, że korupcją jest przekupienie urzędnika/pracownika
    PAŃSTWOWEGO? W innym przypadku jest to po prostu wolny rynek.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Korupcja

    IMHO aptekarz, hurtownia, to firmy prywatne i wszelkie prezenty są tutaj
    narzędziem handlu. Równie dobrze mozna powiedzieć, że "darmowy obiad za
    zatankowanie 200 litrów" jest łapówką dla kierowcy za zakup droższej benzyny,
    niż gdzie indziej. Co najwyżej jest to zachowanie niemoralne względem
    pracodawcy, ale nie korupcja.

    --
    Lukasz