  • Data: 2021-11-19 14:02:19
    Temat: Re: Ustawa o sprawdzaniu przez pracodawce czy zaszczepiony
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 18 listopada 2021 o 14:26:00 UTC+1 _Master_ napisał(a):

    > Patrz wyżej. będzie olewać maskę, dystans i dezynfekcję bo jest
    > ZASZCZEPIONA ;-)

    A, to już wiem, dlaczego na ścianie wschodniej nikt nie nosi maseczek...
    Wyszczepione 100%, no tylko gratulować, wóz strażacki w nagrodę dla OSP ufundować.
    Tylko "te szczepionki jakoś nie działają", skoro tyle zakażeń i pogrzebów...

    Bo nie spada - wypłaszczyło się (w poziomie, w zeszłym roku o tej porze było lepiej,
    wypłaszczyło się w pionie), ale nie dlatego, że zakażeń nie przybywa, tylko
    osiągnięta granice możliwości testowania - a do tego % wyników pozytywnych zapewne
    ponad 50%, jak nie 80%...
    Nie ma to jak wejść w nieliniowość.