  • Data: 2021-11-19 14:58:20
    Temat: Re: Ustawa o sprawdzaniu przez pracodawce czy zaszczepiony
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.11.2021 o 14:28, Olin napisał:
> [...]
    aszczepionych-to-pora%C5%BCka-szczepie%C5%84/a-59668
    770

    > "W szczególności ochrona poszczepienna zmniejsza się silniej u osób
    > starszych i w bardzo podeszłym wieku, a także u pacjentów z chorobami
    > nowotworowymi lub po przeszczepach, w porównaniu z innymi grupami osób."
    >
    > ZTCP u nas średnia wieku zmarłych zaszczepionych wynosi ~80 lat, co się
    > pokrywa z obserwacjami niemieckimi.
    > Co rusz widzę naszych lekarzy lamentujących, że mają na oddziałach 30-
    > 40-latków w ciężkich stanach, a nieszczepionych.

    Dziwne, bo średnia wieku zmarłych na C19 w grupie nieszczepionej też
    jest dość wysoka... No ale wiemy wiem, nasz biegacz zajął zaszczytne 2
    miejsce, ich był przedostatni.... Tylko brakuje informacji, że było 2
    biegaczy...

    --
    http://kaczis.zrzeda.pl