  • Data: 2021-11-19 17:43:54
    Temat: Re: Ustawa o sprawdzaniu przez pracodawce czy zaszczepiony
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.11.2021 o 11:10, cyklista pisze:

    > Może to pardakoks wyszczepialności?
    >
    > Ja bym porównywał nie same liczby tylko procenty.
    > Ba jak na 10mln niezaszczepionych zmarł 1 milion a na 30 mln
    > zaszczepionych też 1 milion to wychodzi ci że umiera ich tyle samo, a
    > tak naprawdę to wśród zaszczepionych jest 3x mniejsza śmiertelność

    No ale właśnie wychodzi że w procentach to zbliżone liczby zgonów wśród
    zaszczepionych i nie. Z tym że w ostatnich tygodniach więckszy procent
    czarnych worków wśród zaszczepionych - WTF?

    > a dla większego zamieszania jeszcze weź pod uwagę ludzi po
    > przechorowaniu ( i to najbardziej nieznana liczba) i zdecyduj do której
    > grupy ich będziesz zaliczał

    To jakiś trop - naturalna odporność lepsza niż szczepionka (taka
    hipoteza - nie mówię, że prawdziwa). Ale dalej nie wyjasnia jak doszli
    do tego, że większy procent śmieci wśród zaszczepionych jest 32 kronie
    mniejszy niż wskazuje czysta matma;).

    --
    Shrek