    Date: Fri, 19 Nov 2021 10:03:02 +0100
    Subject: Re: Ustawa o sprawdzaniu przez pracodawce czy zaszczepiony
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-18-listopada-2021 o 22:39, Jacek Maciejewski pisze:
    > Dokładnie tak jak zaszczepieni. Tylko procent chorych zaszczepionych
    > jest 10-krotnie mniejszy niż procent niezaszczepionych. Więc
    > zaszczepieni są 10-krotnie mniej szkodliwi.

    Nie ma takich rzetelnych danych.

    Nie wiesz czy zwykłe ludzkie uczucie ulgi bo się zaszczepiłem nie
    powoduje żadnych skutków ubocznych.

    Przecież taki delikwent święta krowa może latać samolotem i roznosić
    nowy wariant po całym świecie.

    Dowiemy się po latach. Teraz to tylko przypuszczenie że sumarycznie
    zaszczepieni roznoszą mniej.