    From: Nixe <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ustawa o ochronie zwierząt
    Date: Fri, 11 May 2012 10:24:22 +0200

    > Przetłumaczyć na polski, że na targowisku?

    Ale kto mieszka? Pytający posiadacz szczennej suki?
    Po raz kolejny dyskusja schodzi na jakieś pseudoakademickie założenia,
    żeby tylko wykazać głupotę :/ (własną chyba jedynie)

    > Żeby było smieszniej, nie da się udowodnić że jest inaczej.

    Nie da się udowodnić, że pytający mieszka przy ul. Kwiatowej w Radzyniu
    i tamże mieszka jego suka i tamże dokona obrotu potomstwem owej suki?

    > No to Tom tłumaczy pytaniem, co ma być przeciwwskazaniem sprzedania
    > na targowisku psa który na targowisku mieszka.

    Ale ja się nie odnoszę do jakiegoś wyimaginowanego psa mieszkającego na
    targowisku, tylko do pytania Marudy, co ma zrobić ze szczeniakami
    własnej suki.
    Więc wyjaśniam - sprzedać lub oddać w miejscu jej chowu. Nie sądzę, by
    mieszkał na targowisku, więc po grzyba komplikować sprawę?

    > Rzecz jasna drobna korekta pytania o to, co miałoby najpierw różnic
    > tego psa od psa którego którys ze sklepikarzy trzymałby w budzie
    > z warzywami (pies w końcu nie musi być obronny, zgadza się?)
    > a na deser od psa, który "swoje miejsce" ma w przyczepie z plandeka.
    > Przyczepa jest na placu u handlarza - pies w przyczepie.
    > Przyczepa na polu - pies w przyczepie.
    > Przyczepa na targowisku...
    > Pies "się sprzedał" - miejsce w przyczepie dostaje nowy pies.
    > ICMPTZ?

    Pytaj Toma N, bo to on wprowadził do tej dyskusji targowisko, jako
    miejsce chowu suki Marudy. No sorki, ja się poddaję przy tak
    absurdalnych założeniach.

    N.