  • Data: 2009-04-24 07:46:35
    Temat: Re: Ustanowienie współwłasności auta
    Od: "Marcin Sz." <n...@...de> szukaj wiadomości tego autora

    HANA pisze:

    > najprosciej to zarejestruj na nia i juz
    > a jak sie chcesz zabezpieczyc to napisz z nia umowe sprzedazy bez daty i
    > wszystko
    > wspolwlasnosc jest troche upierdliwa w zyciu, wszedzie trzeba razem..

    Nie chcę tak, gdyż auto będzie w części autem prywatnym wykorzystywanym
    w DG.
    Mój pomysł jest taki.
    1. Spisuję z nią umowę kupna-sprzedaży 50% wartości auta
    wzór umowy http://www.zary.net.pl/auta/test.pdf , to co zmieniłem
    zaznaczyłem na czerwono.
    2. Odprowadzam "jakiś" podatek.
    3. Rejestrujemy wspólnie auto na dwie osoby.
    Czy coś pominąłem ?

    --
    marcin szczygielski