  • Data: 2007-06-17 07:41:42
    Temat: Re: Ustanawianie wlasnych regulaminow
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 17 Jun 2007 00:19:45 +0200, Jasko Bartnik napisał(a):

    > Tylko, wlasciwie, nie wiem po co. Droga jest nieco inna - to wlasciciel
    > terenu, chcac egzekwowac swoj punkt regulaminu, bedzie musial moje
    > fotografowanie do sadu zabrac.

    Pójdzie do sądu, jeśli jego "sio" okaże się za słabe, a będzie miał
    wielką ochotę jednak doprowadzić do skutecznego nakazu powstrzymywania
    się od określonych zachowań.

    BTW: załóżmy, przepisy gminne nie nakazują prowadzania psów w kagańcu,
    ale na jakimś moim obszarze ja zastrzegę, że zapraszam z psem, ale
    wyłącznie w kagańcu. I co? Będziecie krzyczeć, że brak podstawy prawnej?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/2007/06/16/naturalizm/