  • Data: 2007-06-11 11:31:14
    Temat: Re: Ustanawianie wlasnych regulaminow
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na początek zatrzymać za popełnione przestępstwo - art. 193 kk.

    Art 193: Kto wdziera się do cudzego domu, mieszkania,
    lokalu, pomieszczenia albo ogrodzonego terenu
    albo wbrew żądaniu osoby uprawnionej miejsca
    takiego nie opuszcza, podlega grzywnie,
    karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.

    a) nie wdarlem sie, tylko wszedlem szeroko otwartymi drzwiami, tak jak
    i dziesiatki innych ludzi

    b) teren jest publiczny

    c) nikt ode mnie nie zadal opuszczenia: zastosowano grozbe:
    'albo przestan fotografowac, albo cie wyrzucimy'. Dlatego
    wezwalem policje, zeby mnie wyrzucila, bo nie chcialem
    robic klopotow ochroniarzom

    d) 'osoba uprawniona' (o ile taka jest kierownik osrodka)
    nie byla dostepna, nawet pod telefonem.

    pozdrawiam
    pluton