  • Data: 2007-06-11 15:54:42
    Temat: Re: Ustanawianie wlasnych regulaminow
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To tylko twoje zdanie sprzeczne z rzeczywistością. Było przestępstwo skro
    > ktoś mimo prośby właściciela terenu nie chciał go opuścić.
    > I skoro policjanci ocenili to tak samo, znaczny że "schodzą na psy" i są
    > niedouczeni ...

    1) teren jest publiczny, wiec wlascicielem jest (chyba) skarb panstwa.
    2) jezeli za wlasciciela uznac kierownika osrodka, to ani nie byl on obecny,
    ani nie byl osiagalny telefonicznie,
    3) nikt mi nie wydal polecenia opuszczenia terenu: padlo jedynie zdanie,
    ze jak bede fotografowal, to mnie usuna z terenu.

    pozdrawiam
    pluton