  • Data: 2003-01-20 13:08:33
    Temat: Re: Ustalanie terminu
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec) szukaj wiadomości tego autora

    From: "Mateo" <n...@p...wp.pl>
    To: <p...@n...pl>

    : Masz na mysli art. 111? Wydaje mi sie, ze chodzi w nim raczej o sytuacje,
    : ktorej w umowie zapisano by np. "w ciagu 10 dni". Szczegolnie punkt 2 tego
    : artykulu, ktory mowi o "poczatku terminu oznaczonego w dniach" sugeruje,
    ze
    : ten artykul nie moze byc odpowiedzia na moje pytanie - no bo jak mozna
    mowic
    : o "poczatku terminu do 31.01". Gdy rozpatrujemy termin np. 10 dni, to
    : poczatek takiego terminu staje sie juz czyms sensownym.

    oki, spróbuję raz jeszcze

    31.01.

    podstawa prawna 116 § 2 k.c. w związku z 89 k.c. :)