  • Data: 2003-01-22 16:17:07
    Temat: Re: Ustalanie terminu
    Od: "Mateo" <n...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:03bb01c2c21b$ef79aef0$a740200a@zm...

> [...]

    W moim egzemplarzu kodeksu cywilnego mowa o ziszczeniu, a nie o zajsciu ;)
    (opieram sie tu na artykulach 89-94 kc)Zatem jesli przyjmiemy, ze faktycznie
    nalezy oprzec sie na artykule 116 kc i jakichs przepisach o warunku (ale
    ktorych i dlaczego wlasnie tych??), to teraz trzeba odpowiedziec, co to jest
    ziszczenie sie dnia 31.01 :) Ja stawiam na to, ze jest to poczatek tego
    dnia.

    pzdr
    Mateo