  • Data: 2005-09-20 15:29:15
    Temat: Re: Usprawiedliwienie nieobecności w szkole [GW]
    Od: "Roman G." <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 20 Sep 2005 09:31:38 -0500, witek napisał(a) w
    wiadomości:<news:dgp6gb$n00$3@inews.gazeta.pl>

    > Ooo, kariery jako prawnik to ja ci nie wróżę światłej.

    Usiłujesz mnie obrazić? Daruj sobie.

    Swoja drogą ciekaw jestem, czy mnie nie wróżysz kariery prawniczej, czy też
    nie wróżysz mi kariery żadnej, osobiście będąc prawnikiem.
    Może napisz, kim jesteś z zawodu i jakie masz związki ze szkolnictwem.
    Sugerowałeś wielokrotnie swoje znawstwo w sprawach oświaty, ale jak tak się
    wgłębić...

    --
    Obowiązki i prawa ucznia - forum dyskusyjne:
    zaprasza: