  • Date: Mon, 19 Sep 2005 18:44:05 +0200
    From: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Usprawiedliwienie nieobecności w szkole [GW]
    <dgf81c$5ut$3@news.dialog.net.pl> <dgfkr7$p5d$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <dgg36o$558$1@inews.gazeta.pl>
    <xnqudbwd0ce7$.1c2cf1wcqxkpq$.dlg@40tude.net> <dggp23$m51$1@news.onet.pl>
    <r...@4...net>
    <dght0n$nl1$1@inews.gazeta.pl>
    <tb1krqvgekt5$.lttd96otuxd6.dlg@40tude.net>
    <dgjsvn$j3t$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <s...@9...acn.waw.pl>
    <dgkkkh$53f$1@nemesis.news.tpi.pl> <dgkqdt$hs2$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <432defbf$1@news.home.net.pl> <dgl3vr$84h$1@atlantis.news.tpi.pl>

    Dnia 19/09/2005 03:24, PAweł wrote :
    > Użytkownik "Przemysław Płaskowicki" <p...@p...name> napisał w
    > wiadomości news:432defbf$1@news.home.net.pl...

    > Ustawy nadały ministrowi oświaty prawo do wydawania np. rozporzadzeń ,
    > zarzxadzen i innych aktów wykonawczych. W tych ramach przekazał on część
    > swojej władzy kuratoriom, a one z kolei dyrekcjom szkół.
    > Regulamin szkoły wcale prawnie nie wisi w powietrzu.

    Zgoda. Ale, o czym wie każdy student pierwszego roku prawa po zajęciach
    ze wstępu do prawoznawstwa wyłącznie wymienione przeze mnie rodzaje
    aktów prawnych mogą powodować skutki dla osób nie będących służbowo
    podległymi danemu organowi.
    --
    Przemysław Płaskowicki
    It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession