  • Data: 2005-09-19 13:29:08
    Temat: Re: Usprawiedliwienie nieobecności w szkole [GW]
    Od: "Roman G." <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 19 Sep 2005 14:58:09 +0200, Kira napisał(a) w
    wiadomości:<news:dgmckv$eo3$1@inews.gazeta.pl>

    > Zboczylismy natomiast z glownego tematu, ktorym bylo pisanie DOROSLYM LUDZIOM,
    > ktorzy sami za siebie w pelni odpowiadaja, usprawiedliwien od rodzicow. Co dla
    > mnie jest pomyslem idiotycznym: moze wziac slub, wychowywac dziecko, moze
    > kredyt wziac i umowe z GSMem podpisac -- a nie moze sam powiedziec
    > dlaczego nie mogl na zajeciach byc? Paranoja.

    Pisałem wyraźnie w swoim pierwszym poście w tym wątku, że moje zdanie jest
    dokładnie takie, jak cytowanego łódzkiego adwokata.
    Więc nie wmawiaj mi, że chcę żądać od dorosłych ludzi usprawiedliwień od
    rodziców.

    --
    Obowiązki i prawa ucznia - forum dyskusyjne:
    zaprasza: