    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Subject: Re: Usprawiedliwienie nieobecności w szkole [GW]
    Date: 18 Sep 2005 12:08:28 GMT

    In article <dgi14b$ims$1@news.onet.pl>, akohoro wrote:

    > Napisałem tak by wskazać ,że osoba która ulończyła 18 lat jest osobą
    > pełnoletnią i odpowiadającą za siebie.

    Wszystko się zgadza. Zatem wybrał sobie taki pełnolat szkołę
    (dobrowolnie, przecież nie musi się uczyć), więc niech się stosuje do
    regulaminu tej szkoły. Podobno są takie, gdzie uznają
    usprawiedliwienia pełnolatów (pisał ktoś w tym wątku), niech idzie do
    takiej.

    >To czy szkoła uwzgędni takie
    > usprawiedliwienie to calkiem inna sprawa i jakie z tego mogą być
    > skutki.Dyrektor szkoły może powiedzieć ,panie uczniu nie przyjmuję, nie
    > uznaję takiego usprawiedliwienia - należało iść do lekarza ,na pogotowie
    > itp.

    O, i wreszcie wiesz już o co chodzi.

    >A czy myślisz ,ze wszystkie regulaminy szkolne są bez błędów i są
    > zgodne z ustawami?

    Pewnie nie, ale trzeba pokazać konkretny punkt konkretnego regulaminu
    i konkretną ustawę, którą on łamie.

    Renata