  • Data: 2005-09-16 09:52:25
    Temat: Re: Usprawiedliwienie nieobecności w szkole [GW]
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrndiksph.k8h.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl...
    > Wyborcza wysmarowała artykuł
    > http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,34308,2918791.html
    >
    > Chodzi o to, czy po ukończeniu 18 lat uczniowie sami mogą
    > usprawiedliwiać swoje nieobecności.

    Przeciez mozna, malo tego, mozna rowniez samemu chodzic na wywiadowki :)

    > Jest tam takie zdanie:
    > "Bartek powołuje się na kodeks cywilny i konstytucję, która każdej
    > pełnoletniej osobie daje "pełną zdolność do czynności prawnych", a
    > więc również prawo do usprawiedliwiania się w szkole."

    I bardzo dobrze, IMO 18 letnia osoba powinna sama sie usprawiedliwiac.
    Przynajmniej ja juz moglem to robic i nikt nie robil z tego powodu

    > Czy zdanie jest prawdziwe? Czy "usprawiedliwianie się w szkole" jest
    > "czynnością prawną przysługującą każdej pełnoletniej osobie"?

    IMO tak, a co w przypadku kiedy rodzice nie interesuja sie w ogole dzieckiem
    i dziecko jest skazane same na siebie??

    Jacek