  • Data: 2009-10-06 12:01:09
    Temat: Re: Urzad wymaga zaswiadczenie od samego siebie
    Od: wombi <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Icek pisze:
    > dalej

    > bez
    >>
    > http://www.rp.pl/artykul/305829,336965_Nieznajomosc_
    prawa__napedza_biurokracje.html

    > przetresuje Urzad. Wlasnie tego mi brakowalo.

    Przed skarbówką powołuj się na art. 187. § 3 Ordynacji podatkowej (3.
    Fakty powszechnie znane oraz fakty znane organowi podatkowemu z urzędu
    nie wymagają dowodu. Fakty znane organowi podatkowemu z urzędu należy
    zakomunikować stronie), który jest odpowiednikiem art. 77 §4 k.p.a. W
    postępowaniach podatkowych k.p.a. nie ma zastosowania (z wyjątkiem
    działów dotyczących udziału prokuratora i skarg i wniosków) - art. 3 § 1
    pkt 2) k.p.a.