  • Data: 2008-03-28 19:46:15
    Temat: Re: Urlop na żądanie w sobote
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fsjdrk$re2$1@news.onet.pl Chris <s...@t...pl>
    pisze:

    > ok, dzieki
    > chociaz z tego co wiem opinie sa podzielone wśród eksprtów od KP pomimo
    > tego orzeczenia,
    Interesujące oświadczenie - jeszcze przed chwilą nie wiedziałeś nawet, że
    istnieje takie orzecznictwo... ;)
    No, ale świadczy to chociaż, że czytasz podane linki.

    > uzasadniaja to tym iz moze zaistniec przeszkoda
    > skutecznego poinformowania pracodawcy o urlopie na zadanie powiedzmy
    > przed godziną 9ą skoro wszyscy przychodzą do pracy na 9ą
    > co Ty na to?
    Nic specjalnego. W razie kontrowersji będą się pałować przed sądem pracy i
    udowadniać wzajemnie sprzeczne racje.
    Wzmiankowane orzeczenie SN posiada może pewne cechy praktyczności
    (stronniczej zresztą), natomiast na gruncie ustawy KP jest niczym nie
    uzasadnione - przepis jest jasny. Jeśli może być lepszy, należałoby go
    poprawić, a nie stosować się do "interpretacji" kauzyperdów z SN.
    Tymczasem jednak jest, jak jest, nie żyjemy w państwie rzetelnego prawa.

    --
    Jotte