  • Data: 2011-12-22 10:25:57
    Temat: Re: Urlop na żądanie
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 21 Dec 2011 18:26:00 +0100, Johnson napisał(a):

    > Chwali ci się że nie chcesz pogrążyć swojej szkoły ...

    Coś na bakier u ciebie z logiką dżonson.
    Nic się nie chwali, bo napisał ci wszak, że nie wypełnił obowiązku
    szkolnego.
    No to po co bredzisz że nie chce pogrążać swojej szkoły - przecież "jej nie
    miał".

    Zresztą, mało jest takich posiadaczy SWOICH szkół....
    Zrób dobry uczynek - i pochwal się nazwą i lokalizacją szkoły do której ty
    uczęszczałeś.
    Bo to że tylko uczęszczałeś, nie znaczy że cokolwiek z niej wyniosłeś. Już
    na pewno nie wiedzę ani naukę ;))