  • Data: 2007-04-13 11:17:42
    Temat: Re: Urlop macierzynski i koniec umowy o prace
    Od: "miffy" <m...@m...mi> szukaj wiadomości tego autora

    > Żartujesz sobie? Znam przypadki, że wywalało się za mniejsze przewinienia.
    > A ponadto pokaż mi pracodawcę, który pracownika zatrudnia od razu na czas
    > dłuższy niż dwa tygodnie/ miesiąc. Będą spóźnienia, nie sprawdzi się to
    > trudno. Umowy nie przedłuży.

    2 tygodnie, miesięc? To chyba Ty sobie żartujesz. Byz może to się zdarza ale
    żeby "pokaz mi pracodawcę..." Prosze bardzo, pokaże i to nie jednego.
    Szukałam pracy jakiś czas i byłam na wielu rozmowach i w prywatnych firmach,
    i w państwowych i zazwyczaj oferowali na początek 3 miesięczny okres próbny,
    a tu, gdzie mnie przyjęli (bez znajomości-po procesie rekrutacyjnym)
    dostałam od razu umowę na 2 lata.