  • Data: 2005-06-17 08:20:29
    Temat: Re: Urlop
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Les P wrote:

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    > wiadomości news:d8ttuv$h9e$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak najbardziej oficjalne. Można powiedzieć, że pracowałem na 1,5 etatu,
    > a umowy pracodawca nie zmienił prawdopodobnie po to, aby płacić mniejsze
    > składki i podatki.

    Nie ma znaczenia i tak się płaci od tego co faktycznie wypłacone, a nie
    od tego co w papierach. Pod warunkiem, że oficjalnie wypłacone oczywiście.

    > Być może traktował dłuższy czas mojej pracy jako
    > nadgodziny? Nie otrzymywałem wyszczególnionych składników, ale w
    > dokumentach jest, że moje wynagrodzenie netto było trzykrotnie większe
    > niz to wynikające z umowy.

    składniki masz na pasku, który powinieneś dostać.
    Pytanie jak on to naliczał.
    Średnia z trzech miesięcy to średnia z trzech miesięcy, nic się tu nie
    da wymyśleć. Z tym, że pewne składniki pensji mogą się do tej średniej
    nie wliczać. Trzebaby znać jak to było rozpisane.