  • Data: 2005-06-17 08:58:57
    Temat: Re: Urlop
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Les P" <l...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:d8u35o$ghi$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Liwiusz"

    > Dopłatę, bo urlop wykorzystałem. Chociaż za zeszły rok otrzymałem
    ekwiwalent
    > mniejszy od sumy wyszczególnionej na umowie, i o to też chcę powalczyć.

    Algorytm obliczania wynagrodzenia urlopowego jest w art. 172 (100) kodeksu
    pracy:

    "Za czas urlopu pracownikowi przysługuje wynagrodzenie, jakie by otrzymał,
    gdyby w tym czasie pracował. Zmienne składniki wynagrodzenia mogą być
    obliczane na podstawie przeciętnego wynagrodzenia z okresu 3 miesięcy
    poprzedzających miesiąc rozpoczęcia urlopu; w przypadkach znacznego wahania
    wysokości wynagrodzenia okres ten może być przedłużony do 12 miesięcy."

    L.