  • Data: 2003-08-16 15:18:58
    Temat: Re: Uporczywe hałasowanie
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kłaniam się, dnia sob 16. sierpnia 2003 17:03 ktoś podpisujący się jako
    MagdaK. napisał(a):

    > Wg mnie to czepianie sie, sasiad nie zakluca ciszy nocnej, ktora jest
    > prawnie ustanowiona, pracuje w dzien

    A nie wpadłaś na to, że, zwłaszcza na Śląsku, gdzue mieszkam, sporo osób
    pracuje w nocy, sporo ma małe dzieci?

    > i to jest zgodne z prawem, nie
    > wyobrazam sobie sytuacji abym przed kazdym planowanym remoncikiem

    Jeśli remoncikiem nazywasz wykucie młotem pneumatycznym dziury na drzwi w
    betonowej ścianie bloku, to ja nie mam pytań.

    > biegala
    > np. po 10 pietrrach, gdzie na pietrze sa z 4 roziny i kazdemu oznajmiala
    > ze bedzie halas.

    No tak, to ciężka praca, Musiała byś powiadomić, choćby tylko pismem 40
    rodzin. Lepiej niech inni cierpią, gdy ledwo zdążyli położyć się spać po
    nocnej pracy, a tutaj otrzymują całodzienny łomot nie do wytrzymania!

    > Wiem, ze nie jest to wygodne dla sasiadow, ale trzeba
    > wziasc poprawke na to ze moze wlasnie sobota jest jedynym dniem, kiedy
    > dana osoba moze cos porobic w domu, a ma do tego prawo.

    A to ciekawe... Jak dla mnie, tego robotnika z młotem pneumatycznym mogli
    wynająć na dowolny dzień. A poza tym, niechże sobie robi to w sobotę, ale
    jeśliby zawiadomili kilka dni wcześniej, to bym tak ustawił sobie pracę,
    żeby nie pracować w nocy, wyspać się i spokojnie na tą sobotę pojechać w
    gości do rodziców np. A tak jestem nieprzytomny i skołowany, bo spałem 3
    godziny.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.