    From: Czarek Daniluk <c...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Upierdliwa sąsiadka co zrobić ??
    Date: Tue, 01 Apr 2008 20:33:03 +0200

    Użytkownik SzalonyKapelusznik napisał:

    > Znajomy mial identyczna sytuacje. Mial warsztat u siebie na posesji.
    > Do domu sasiada wprowadzila po jego smierci syn z zona. Po tym jak
    > znajomy zworcil im uwage ze jezdza po drodze z predkoscia znacznie
    > przekraczajaca dopuszczalna predkosc a na ulicy bawia sie czasami
    > dzieci (mieszkali w polowie ulicy a garaz przez nich uzywany byl na
    > jej koncu) zaczeli mu nasylac kontrole. Po kilku wizytach policji
    > (ktora przyjezdzala mowila "dzien dobry to znowu my, bylo wezwanie i
    > musimy") i panow ze srodowiska napisal list do gazety. Zrecznie
> [...]

    Gazeta lokalna była, opisała wszystko ale w neutralnym tonie - czyli
    właściwie tak jak powinna to zrobić.
    Poza jednym że w gazecie zostało zamieszczone zdjęcie mojego warsztatu,
    bez zapytania się mnie czy można.
    Warsztat nie jest widoczny z ulicy, patrząc na zdjęcie zostało zrobionez
    sąsiadeczki schodów ;)

    Pozdro !!