  • Data: 2008-04-02 05:52:01
    Temat: Re: Upierdliwa sąsiadka co zrobić ??
    Od: c...@c...com szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Kwi, 00:32, "zbyszek" <z...@o...eu> wrote:

    > 5. Sam też włącz kamerę i ustaw przed ich posesją jakiegoś samochód-złoma,
    > albo dwa i daj kluczyki lokalnej młodzieży
    > niech mają swój klub...tylko ten samochód nie może dać się uruhomić, bo
    > jazda bez papierów to ryzyko.....
    >
    > Pytanie co chcesz osiągnąć? Czego się boisz?
    >
    > zbyszek

    Kamery zaraz będą chodziły sztuk dwie :)
    Co chcę osiągnąć ?? jakoweś zadośćuczynienie za poniesione szkody
    moralne chociażby :)
    Za to że Policja przyjeżdża co chwila i nic nie stwierdza :)
    Pozatym ja jestem tylko właścicielem posesji i wynajmuję warsztat
    komuś, generalnie to więcej przykrości ma ten ktoś niż ja :D chociaż
    nie powiem mi też podnosi ciśnienie jak zajeżdżam tam i właśnie się
    dowiaduję że i SM była i Policja ;)
    Owszem SM już przyjeżdża przyjacielsko :) i przyprowadza chłopakom
    samochód do naprawy prywatny :) ale Policja jeszcze nie :D

    Pozdrawiam !!