    From: "Robertus" <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Unieważnienie umowy kupna sprzedaży auta - jakie szanse?
    Date: Thu, 21 Oct 2004 11:07:21 +0200

    > To o czym Pan pisze jest godne pożałowania. Odwraca Pan kota ogonem chcą
    całe
    > wine zrzucić z oszusta na mnie. Typ jaki Pan reprezentuje to tz CWANIAK,
    nie
    > słyszałem żeby ktoś taki coś w życiu osiągnął.

    Po pierwsze naucz się wreszcie, że odpowiada się pod postem a nie nad.
    Po drugie przecież nawet nie masz dowodu na to, że auto faktycznie miało
    cofany licznik.
    Są to tylko przypuszczenia twojego mechanika. Niezbyt zresztą fachowego
    mechanika, skoro chce on stwierdzić autentyczność przebiegu na podstawie
    zużycia tarcz hamulcowych.
    Po trzecie nie obrażaj ludzi, którzy dają ci dobre rady na przyszłość.

    Bez pozdrowień,

    --
    Robertus
    silver Accord 1.8 '01, oklejony, opodkładkowany