  • Data: 2004-10-21 12:31:55
    Temat: Re: Unieważnienie umowy kupna sprzedaży auta - jakie szanse?
    Od: "xmarcel" <x...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pinarczuk" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3ab6.0000051c.4177a83a@newsgate.onet.pl...
    > Jest sposób na to by udowodnić komuś że licznik jest cofnięty,

    teoretycznie mozna udowodnic, ze manipulowano przy liczniku. ja
    naprzyklad licznik naprawilem i pchnolem paresetek do przodu.

    a np. w Toyocie tarcze ścierają się
    > po ok 300 000 km.
    to jest tylko wielkosc statystyczna, stan techniczny samochodu w
    niewielkim stopniu zalezy od przebiegu. sam przebieg nalezy traktowac
    jako wskaznik orientacyjny i patrzec na niego z przymrozeniem oka.
    oceniac nalezy _stan_ samochodu, kierujac sie odpowiednimi "wskaznikami"

    Dlaczego ciągle uważa Pan że wina leży po stronie
    > kupującego, czyżby sam Pan handlował samochodami i wykazywał
    solidarność
    > zawodową.

    nic z tych rzeczy - pana post jest drugim w ciagu kilku dni,
    poruszajacym ten temat.
    przy zakupie uzywanego samochodu trzeba sobie wziasc doradce, ktory sie
    na tym zna. niezaszkodzi zajechac na diagnostyke - to sa koszty, ktore
    pozniej sie szybko zwracaja.

    no ale pan wszystko wie najlepiej..........

    pozdro